بال دل را دوباره وا کردم -- به هوای توا ش رها کردم
تا خدای دلم شوی روزی -- روزها من خدا، خدا کردم
داستان غمم چه می پرسی ؟ -- به تو این قصه بار ها کردم
دل برنگ ریا نیالودم -- گرچه صد کار نا روا کردم
چون زمحراب بوی خون آمد -- معبدی از وفا بنا کردم
عشق پیدا شد و امامت کرد -- از پی اش من هم اقتدا کردم
زاهد از کینه گفت من از مهر -- راه خود را ازو جدا کردم
رازق فانی
![]()
ما را در سایت ره میخانه و مسجد کدام است...؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106