
ترا در خواب دیدم مگر یادم نمانده
صدایت را شنیدم مگر یادم نمانده
چو آوازت به گوشم رسید و رفت هوشم
شدم آب و چکیدم مگر یادم نمانده
ترا دیدم لب جوی چو سرو ایستاده بودی
به تعظیمت خمیدم مگر یادم نمانده
سرانگشتان دستت هلا آرام جانم
چو طفلان میمکیدم مگر یادم نمانده
ز دوکان "نوایی" به دستم بود چیزی
برایت میخریدم مگر یادم نمانده
عشقری

ما را در سایت ره میخانه و مسجد کدام است...؟؟ دنبال میکنید
برچسب: نمانده؟؟؟, نویسنده: بازدید: 124